mandag 18. januar 2010

En hard prosess...

Ettr 15 min "råkking" i strekk uten stopp er enn både støl og blå dagen derpå.. Auuu, men det følels samtidig godt... Det er en hard prosess med masse trening fremover, som jeg skal klare.. Mitt nye og sunne liv er i gang...

Gjennom harde prosesser er det godt å ha noe som muntrer enn opp.. Jeg følger med på 8 blogger daglig, og en av dem er til Thea, besøk henne her: http://thia.blogg.no/. For en fantastisk nydelig sangstemme. Jeg får gåsehud hver gang jeg hører henne synge, det er jo bare vakkert! Flotte jenta! Stå på, du gleder i alle fall min hverdag og heeelt sikkert mange andre med den stemmen :)

Nå er det jobbing med skoleoppgave før trening fra 19:00 - 21:00 i "Tastarustååh" :) Ha en deilig dag videre da godt folk! :)

Xoxo
Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar