mandag 11. januar 2010

Da var vi alt inne i det nye året.. 2010 :)

Jeg har som mange andre noen nyttårsforsett som skal prøve å bli gjort... Noen av dem er bla.:
- Bli flinkere til å blogge?!
- Bli sunnere
- Begynne å trene som en helt
- Slutte å shoppe unødvendige ting [Dette er noe jeg kommer til å slite maks med i tanke på at det bor en STOR shoppoholiker i magen min]
- Ta tatovering
- Bli mer positiv :)
- Reise mer
- Legge meg på normale tider i ukedagene
Sist men ikke minst:
- Slutte å utsette oppgavene til de siste dagene..
... Så sorry bloggen jeg må sette nesa i oppgaven nå.. Vi har fått ny oppgave i dag "Kafèkonsept" har noen gode forslag eller litt inspirasjon er det bare å dele den med meg, setter meget stor pris på det!

Før jeg sier "Hade bloggen" må jeg bare fortelle at denne flotte rockeringen er på vei i miiiin postkasse og regner med å ha den på onsdag! Jeg gledeg meg ufattelig masse! Det blir stas og "rocke" litt :)















Hade bloggen! :)

xoxo
Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar