mandag 21. september 2009

Gleder meg til å si..

"Æ visste at e ville klare det!" Men gjør æ nå det?! For tiden har vi en oppgave som lyder slik:

Oppgavebrief for interiøroppgaven
Gjennom tenkt materialisering av et imaginært rom, skal du formidle en positiv tanke, følelse, stemning, opplevelse eller lignende. All nødvendig informasjon skal formidles gjennom utformingen av dette rommet/kuben.
Målgruppen du velger skal kunne forstå hva du prøver å formidle.

Oppgavens hensikt er å bevisstgjøre studenten i forhold til bruk av arkitektoniske virkemidler, og kommunikasjon gjennom form og rom. Dette er en øvelse i formidling av opplevelse og forståelse av rom.
Rommets ytre rammer er en kube 6 x 6 x 6 meter. Det er ikke lov å bruke gjenkjennelige symboler. Formspråket skal være på et abstrakt plan.

Dette skal tolkes:
- jeg går inn
- jeg går under
- jeg går rundt
- jeg går opp
- jeg går ut

Gleder meg til torsdag.. Gleder meg til klokken har slått 14:00... Da er oppgaven levert og presentert å skal aldri i mitt liv se på den igjen! :p... Gleder meg til neste oppgave! :) Jippi, jippi :)

Ååå på fredag så kommer verdens beste mamma, mi nydelig søste og tantebarn :) Awh det bli så koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar