søndag 30. august 2009

Så var 1 uka, av første semester over..

Får nå fortelle litt om hva som har skjedd den siste uken siden det ikke er like lett å holde kontakt med alle venner og alle i familien i disse travle tider i begynnelsen av semesteret! :)

Mandag:
Første skoledag som startet klokken 10:00 på folken, hvor 165 flotte og spente studenter møtte opp.. Han godeste Arnt Olav Klippenberg som er skribent, tekstforfatter og kåsør, fantastisk mann.. Vi fikk i alle fall en god start på skoleåret… Med mange gode historie fra hans privatliv osv =).. Å husk ”det er når du kjeder, har en dårlig periode eller alt går imot deg at de kreative sidene kommer frem!” Takk for gode ord..

Skoledagen sluttet nå i 12 tiden for oss i 2 klasse.. Da samlet vi oss en gjeng i klassen og dro på kafè, utrolig koselig! Godt å se de fantastiske menneskene igjen :)

Tirsdag:
Da var det tid for workshop sammen med 1 klasse på interiør. Våres gruppe valgte å lage et teppe av masse forskjellig stoff og ståltråd, bilde kommer under!  Denne dagen ble det også grillet på skolen, veldig koselig. Solen tittet også frem og det føltes nesten som sommer igjen, men den gang ei.

Ferdig på skolen klokken 14:00, så var det bare og komme seg på jobb, kleint.

Onsdag
Full gang med kreativ prosess sammen med vår trofaste lærer, Astrid. Fantastisk og endelig være litt kreativ igjen. Samme denne dagen så var vi på skolen til klokken slo 14:00… Meeen dagen var ikke helt ferdig for oss som er med i festkomiteen, da var det tid for å finne dill og dall som vi skulle bruke til torsdagen skolefest =) Så var det bare å forte seg på nok en dag på jobb… Det er jammen ikke det samme å være på jobb uten go gutten, Andreas… Saaaavn!!!!!

Torsdag
1 klasse var spente, men det var jaggu vi også. Det var tid for årets første studentfest… Ute… Stort telt, stand up, dj, alkohol og et stort fellesskap :).. For å ikke få den kjedelige ”vi sitter i et telt å drikker følelsen” tok vi jentene og fant frem litt fargerike lykter og tøystykker og diverse og pyntet teltet med slik at det ble en litt mer ”hagefest” følelse… Resepsjonisten Vibeke sier at det er tidenes beste studentfest, og jeg slenger meg på den! Det var helt utrolig kult! :) Diiiiiigga festen!

Go stemning med masse flotte mennesker, både nye og gamle fjes.. Fantastisk! Gleder meg til neste fest <3

Fredag
Det var langhelg for min del… Ja helt fra torsdag til tirsdag… Så da fant Joakim og jeg ut at vi skulle lage boller.. Nam nam… Ellers var jeg bakfull og slapp, men hadde et koselig besøk av en kompis på kvelden…

Lørdag
Våkna med masse energi, løp inn på badet og satt i gang med vasking.. Partymusikken sto på og det var bare å slenge seg med vaskefilla.. Da min søte samboer Andrea kommer dinglende opp etter en vin/kjekskveld med jentene i klassen lurte hun på om vi skulle dra å trene, å jeg takket selvfølgelig ikke nei til det :)… Så ei hard treningsøkt ble det, og den økta gikk hardt utover legger og lår… HYL!
Da vi hadde væt på trening måtte vi mekke noe digg mat før vi skulle på madla senteret å kjøpe inn til middag og vors… Så var det hjem å stelle seg før det kom en hel gjeng med folk… Fantastisk flotte mennesker, det ble en utrolig bra kveld :) Wee…
Og btw, Stine og jeg har bestemt oss for og begynne å spille håndball igjen, jeg gleder meg som en unge! :) Hihi…

Søndag
HYYYYL! Dagen i går var helt utrolig… Det var kjempe kjekt og vi var i alle fall over 20 stk her :) kjekt, kjekt og atter kjekt… MEN da jeg skulle ta første skritte ut av sengen i dag tidlig så var det bare å sette i et h y l !! Lemster, gangsperre… FYSJ! Merker virkelig at jeg har trent… Halte guri i dag gitt! Dumme kne.
Ellers hatt en strålende søndag med godt selskap av Trond, Andrea og Tonje… Var nede en tur hos lagersjefen for å se fotball, men like greit at vi gikk hjem etter første omg. :) Fysj… Start er dårlige for tiden gitt! *Sukk*…
Så det var litt om denne uken… Begynner på ny oppgave på tirsdag så da kommer det litt mer info om det! :) Ellers har Andre og jeg blitt sunne og spiser masse frukt og grønnsaker hver dag, vi er FLINKE! Masse bilder kommer under!
Ha en fantastisk kveld videre <3

- Anette
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar